Jag ä skiträdd för cirkusar.

En sak som jag hatar är å gå på cirkus.
 Jag ä lixom konstant rädd hela tiden när jag sitter där.
Jag ä rädd för clownerna å tycker dom ä förbaskat tråkiga. Räddast blir jag när dom tänker ta fram folk från publiken. Iiiih. Å jag har kommit på att dä spelar ingen som helst roll vart man sitter. Dom tar vem som helst.  Å så ä jag rädd för att en äcklig lama ska spotta mej i ansiktet eller att nån
akrobat ska ramla å slå ihjäl sej.
Å trollkarlen ska vi inte ens prata om..uuhhh..
Sist jag va på cirkus försökte jag tvinga Calle å sitta i mitt knä hela tiden å gråta om clownerna försökte ta mej. Han vill inte dä så jag fick sitta där mä ett hjärta som dunkade fortare än blixten.

..jag gillar ju inte ens sockervadd för tusan..

Publiken säger
Postat av: Lotta

Han bits inte men han gillar inte när man lyfter upp han. Har man väl fått upp honom i famnen är han hur gosig som helst=)

2008-04-01 @ 19:57:21
Postat av: t0tta

Jag har inga problem att prata med folk.. men när de ska hälsa genom att TA I EN.. Då får jag spel... Att ta i hand med främlingar, måste vara den i särklass mest korkade hälsningsfrasen som finns.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback