Jag orkar inte, gånger 2.

Jag har feber, jag ä snorig, dä kliar i min hals å jag har ont i vänster knä.
Men för all del, dä finns dom som inte ens har mat för dagen.
Men bara för att jag inte gnäller får inte dom mer mat. Antar jag.
Så jag gnäller, helt enkelt. OCH söker medlidande.

Jag orkar inte!

Hur sjuk jag än ä imorrn måste jag jobba. 05,00 ä dä upp å hoppa, knarka lite Ibumetin å bege mej. Å förlovningskillen ska tacka mej personligen imorrn. Idag höll jag mej undan, jag tycker sånt där ä pinsamt.
Å så kommer dä en massa poliser å två polishundar te jobbet imorrn å ska bo te fredag. Gäller dä att vi håller oss i skinnet å inte gör nåt kriminellt.
Men, jag orkar fortfarande inte.

Åt helvete mä Smålänska Vikingen Elin!

image808

Nu ska jag skicka ett "Lever du?"- mejl till Flän, sen ska jag sova.

Gonatt♥


Publiken säger
Postat av: t0tta

Äh.. Det är bara att köra hårt.. Det kan ju inte gå mer än åt h-e *S*
Krya på dig och god natt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback