Löneförhöjning vore på sin plats.

Jenny: Men vaddå, va blir han då?
Jag: Fästman typ..tror jag.
Jenny: Har jag en fästman?! PAAARTYYYY

Vi ska kämpa för en vit helg.
Men vi tycker vi ä värda en fest för typ allting vi gör.

Städledare: Va duktiga ni är, ni missar ingenting.
Vi: Vi vet, vi ä fantastiska!

Kan va värt å festa för, dä ä inte alltid man får beröm på vårat jobb.
Annars har vi skrattat till oss skitmycke magmuskler idag.
Vi har kul bland damm å smuts. Minsann.


Publiken säger
Postat av: joel

1 h hårt skrattande bränner mer kalorier än rask promenad i en timme.. (smart-joel)

Halland... HALLAND! det enda landskapet som är värre än småland.. nej, jag får nog gå och gömma mig under min kudde tills vidare ;D

och hehe, ja, fjäskerier är våran grej nu... jag visar dock prov på extrem viljestyrka och hoppar över fjäsket i den här kommentaren...

Jag har sju systrar - tjejer bajsar visst ...

Postat av: joel

ja negerbollar och toaletter är ju en ganska bra övergång av samtalsämne..

hoppas dom smakar gott...

Fan, nu fick jag värsta suget... har inte käkat negerbollar på ett helt år.. Spara några i kylen åt mig.. Det är ju bara några månader..

Och fan, det är inte för att det är salt i luften i halland som jag inte gillar det.. det är för att det är för mycket hallänningar på gatorna ;D

hohoho.. vad fyndig jag är ;D

2008-04-04 @ 17:12:11
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: Sandra

hehe kul att ni har roligt på jobbet. de måste man!

2008-04-04 @ 17:19:47
URL: http://sandranilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback