Men åh.

Här skriver jag värsta inlägget..å så vips ä dä försvunnet.
Dä ä ju roligt.

I alla fall har Tanja vatt här. Vi har suttit i köket å druckit isvatten å löst världsproblem. Som vanligt. Förutom att vatten inte ä gott.
Men har man ingen pm så har man inte.

Å jag vet inte, men just nu så ångrar jag hur snäll jag har varit idag.
"men alltså, jag kan börja vid sex imorrn om du vill"
För fan. Dä kan jag väl inte. Jag orkar ju inte upp sådär tidigt egentligen.
Aaaah

Jaja. Jag får väl gå å lägga mej nu då. Tråkapa.

image785
Gonatt♥

Publiken säger
Postat av: joel

jepp.. joelle - den lite mer sofistikerade joel ;D

och du vet väl (apropå inlägget under det här) att platsen som personlig slav i min viljelösa kår av kvinnogroupies alltid finns tillgänglig...

i brist på annat menar jag..

Postat av: Louise

Hehehe.. Usch då.. Men det är ju skönt för då slutar du väl tidigare? =)

2008-04-03 @ 09:27:27
URL: http://rosaochfluff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback