Premiäären

Jag har nästan hostat sönder mina lungor å jag låter som en gris å jag får ingen luft.  Jätteskön dag på jobbet. Jag har bäddat 28 rum oxå. Dä betyder att jag har ont i ryggen. Men va gör dä om 100 år när jag redan ä död?
Jag fick i alla fall en daimstrut av Evy efter maten. Bra för halsen.
Å gött.

Klockan 17.00 ska jag ut å rida mä Lisa. 
Dä blir grejjer dä. Om fröken Ami Q tänker sköta sej bara. Jag räknade ut att hon har varit min i 13 år nu. Herregud va vi har hunnit mä grejjer. Endast två gånger har jag ramlat av henne. Jag håller mej fast minsann.
Däremot ridskolehästarna ramlade jag av på löpande band.
Jag fick bjuda på tårta skitofta.
Jävla idiothästar. Å ändå valde jag dom. Envis som få!
image809
Såhär ser vi ut när vi ä som snyggast!
suddit men bra

Publiken säger
Postat av: t0tta

Det kommer ju gå hur bra som helst =)

Postat av: Sandra

Svar: jaaa vi får hoppas på det =)

Åh va härligt. är det din häst?

2008-04-10 @ 15:37:15
URL: http://sandranilsson.blogg.se
Postat av: joel

du har ju bytt header? va fan? jaha...

och du, lite djup seriös fråga nu.. hur gammal blir en häst?

ja, det var väl allt.. vad seriöst det blev...

penis

så ja.... :D

2008-04-10 @ 15:47:30
URL: http://joelsunderbara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback