Räknar ni får?

Vit helg. Done.

Å nu såhär en lördagkväll 22.28 ska jag gå å lägga mej. Mä halsduk. Jag har så ont så ont. Å lite värme har ju aldrig skadat. Hoppas bara jag inte drar åt den i sömnen å kväver mej själv till döds.
Mä min otur skulle dä kunna ske.

jag ska fundera på
 - -> varför spaghetti ska koka längre än makaroner
- ->vem som va först å komma på ordet stearin
- -> den här bloggens framtida existens
- -> va som händer inuti ett ägg när man kokar dä. borde ju flyta ihop.
- -> hur jag ska undvika mina grannar för all framtid.

Dä blir en jobbig natt.

Inte ens en egobild får ni. Fan för mej.

Gonatt♥

Publiken säger
Postat av: joel

oj, kanske alkohol abstinens måntro..

och spaghetti ska koka längre för de är ju länge.. DUH!

öööhm...

öhm...

Jag väntar doock ivrigt på listan, släng in den på din blogg innan klockan ett så kommer den med i röstningen om den inte är uberdålig.. vilket jag inte förväntar mig att den ska vara ;D

Postat av: Den mörka krigaren

Hej du Elin, jag har svaret på majoriteten av dina frågor. Som du ska fundera över. Så om du vill få tid över till annat så tycker ja du ska fråga mig. En så överbelastad ( om än liten ) hjärna ska inte behöva överbelastas så här på en söndag!
Over and out!

2008-04-06 @ 11:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback