Sådär ja.

Jag kan numera titurlera mej som tvätterska i min egen tvättstuga. Dä va inte så farligt som jag trodde. Förutom att tanten down there stannade mej på vägen å pratade om sin son. Igen. Tydligen va han sjuk å går på a-kassa. Jag försökte fly men då kom hon på nåt nytt samtalsämne. Huuu.

Adam å Emma har varit här. Han ä ju som sagt lite sjuk.

image776 image779 image777
image778

Ser ni sambandet?
först kläder..sen naken..sen andra kläder..sen fick dom dra..
Jag vill inte ha kräklukt här heller. Därför åker jag dit å äter tacos.


Publiken säger
Postat av: Rebecca

Va sööt!

Svar: Men så är det nog i de flesta gaderober! :P

Postat av: emma

älska tacos :)

2008-04-01 @ 16:42:11
URL: http://emmisftw.blogg.se
Postat av: Emma

sent svar ang. herrtoan (men bättre än inget)
Jag vet, herrtoan is the good shit, men
mindre roligt när vakterna får syn på att man smet
in där, hehe.. Man får dessutom alltid så roliga blickar av "herrarna" som är där ;) men fort(are) går det.

2008-04-01 @ 19:03:18
URL: http://boodin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback