Sicka planer

Jag har spenderat dagen på min balkong mä isvatten å en skitgammal Veckorevyn. Jag skrattade mej svettig åt tomtens facebook å va nära å gråta åt "ur livet" reportagen. Dä va solit å skönt.
Jag har även hunnit mä å bli bjuden på pommes å hamburgare hos mamma å Håkan. Å så hoppade jag på studsmattan. Mamma va oxå uppe men i den där 48års åldern ä dä inte så lätt å hålla balansen när jag hoppar som en tok å skuttar ner på knä å håller på. Va jag kan alltså.

Jag å Tanja har börjat planera våran årliga tripp te Spanien oxå.
Aaaaaaaah!

Å så kanske dä vankas Tyskland i Valborg..

..i valborg kan man säkert inte säga men jag behöver inga grammatiklekioner..

Publiken säger
Postat av: t0tta

Hehehe, ja de är söta i dubbel bemärkelse =)

Postat av: malon

När åker ni te spanien??? innan festivalen?

2008-04-21 @ 15:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback