Skitfarligt.

Jag överlevde ridturen. Jag blev trött i benen å trött i magen å ryggen. 
Å när jag hoppade av såg jag förmodligen ut som en tant på 87 år eller så.
Jag ramlade inte av, även om Ami verkade ha tänkt så. Men då sa jag bara att "hörredu fröken, jag sitter som gjuten här" å så höll jag upp huvvet på henne å då fattade hon att dä jag som bestämmer. Som vanligt. Tji fick hon.

Nu kollar jag på efterlyst. Livrädd ä jag.
..bara så ni vet..

Publiken säger
Postat av: sandra

Svar: åhh va kul! tycker du fortfarande att det är lika roligt, är det svårt att hinna med ??

Postat av: Ingeborg

Ja, verkligen. Sjuk snubbe. Man blir ju lite rädd när man inser att sådana människor inte bara är myter från amerikanska tv-serier liksom.

2008-04-10 @ 22:09:52
URL: http://brutalchoklad.blogg.se
Postat av: therese

Svar: Ja, han är ju sjukt snygg alltså.

2008-04-10 @ 22:21:24
URL: http://tyttan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback