Svar på tal.

Jag har fått en fråga:

"Känns det inte som att ligga med sin egen hjärna när man bloggar?"

Svar: Jag tror dä

Publiken säger
Postat av: t0tta

Hahahaha, vilken fråga...

Jepp.. Se bara på mig.. Först kommenterade jag en massa, men skrev knappt några inlägg.. Klagomål..
Sen matade jag in inlägg.. Klagomål från andra..

Postat av: joel

Här får du en fyllekommentar.. JIPPI!!!

Och som svar på frågan.. ja.. men eftersom min hjärna är en smula sexig så är det bara upphetsande...

och ska vi se om jag kan koma på något pinsamt att skriva som jag komer ångra imorogn...

hmmm, nej, jag ångrar mig inte så ofta...

Jag petade mig just i näsan ogenerat... PINIT!!!

hmmm.. bättre än så kan jag..

Jag hade orlsex för 25 minuter sedan.. ja, det kanske jag ångrar att jag skrev imorogn bitti.. men förmodligen inte ;D... Antagligen är jag mest stolt..

ha en bra dag på jobbet ;D

fjäsk......

2008-04-03 @ 15:05:01
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: Miilo

tack så mycket, värmer enormt! :)

2008-04-03 @ 15:49:23
URL: http://linneaterese.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback