Tanjas å mina tvångstankar.

Tanja ni vet, min partner in crime, eller va vi ska kalla henne. Soulmate kanske.
Vi har varit bundisar sen urminnes tider å lite som ihopsatta molekyler som inte går å dela på.
Tillsammans har vi utvecklat some kind of tvångstankar:

?Vi måste skicka minst ett Göran? mess varje dag. Dä betyder alltså Vad gör du?
?Vi måste börja våra samtal mä att den som svarar säger Hola. Å den som ringer frågar Hola, va göran? Å då svarar man oavsett va man gör Inte Micke, und du? Därefter kan vi börja prata normalt.
?När vi ä ute å går måste vi alltid gå så att våra näspluttar ä mot varann. Å våra tatueringar på varsen sida.
?När vi bodde i samma rum i Norge i ett x antal månader hade vi världens längsta mest komplicerade kvällsritual innan vi skulle somna.

Dä jag inte vet om Tanja vet hon nog inte ens själv tror jag.
Och tvärtom.

"Men alltså, vi måste åka hem så Elin kan äta nu..annars kan vi inte ha mä henne"
"Men hallå..hon ÄTER INTE KÖÖÖÖTTT säger jag ju!"

Bra Tanja, så ska dom tas!

image784

Hrm. Vi väntar fortfarande på radiojobb!

vi har till å mä upplägget klart å allt
Söka jobb genom bloggen ska ju va nya grejjen.
Även om dä gick åt helvete mä mitt omslagsflickaförsök.


Publiken säger
Postat av: Tobias

svar: visst vare!? ;D

Postat av: vexy

haha ja, tror min katt (satan) är en värre gottegris än jag och min sambo tillsammans.
Han ligger framför matskålen och äter ^^

2008-04-02 @ 19:54:35
URL: http://vexy.blogg.se
Postat av: Pernilla

Tack såå mycket för din kommentar =) Kram.

2008-04-02 @ 21:16:32
URL: http://candygirl84.webblogg.se
Postat av: t0tta

Det är därför man har sina fellow medbloggers...
Kan man inte hitta något positivt i en sak, så finns där alltid någon annan som kan... Det samma gäller om man vill ha det till negativt *S*
(varför man nu skulle vilja ha det??)

2008-04-02 @ 22:05:13
URL: http://t0tta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback