Tävlingen, done.

Nu ä jag hemma igen. Jag har varit support på tävling. Emma å Angus skulle ha kunnat spöa skiten ur sina motståndare om han bara hade skött sej som han brukar. Sopa.
Adam å jag har mest suttit å tittat å jag har försökt lära han säga Elin. Utan resultat. Å så har vi stört oss på att alla hundägare när dom tävlar får världens pipigaste röst som skär i örona. "hiiiiiiiiiiiiiiiit"...måste va jobbit å spänna halsen sådär alltså. Hund-Alva skulle bli livrädd om jag gick upp i falsett.

Dä va skönt i solen i alla fall.

Publiken säger
Postat av: joel

Oj, en hel helg i nykterhetens tecken.. EN hel helg.. EN?!

Massivt du... jaja, man ska skynda långsamt och rom byggdes inte på en dag och allt det där... ;D

Själv dricker jag enbart rosa champagne med sockerdricka... halvgay sådär på ett lite fräscht sätt ;D

Postat av: t0tta

Piper de så? Konstigt.. Enligt min erfarenhet, lyssnar hundarna bättre om man kallar på dem med en riktigt mörk ton...

2008-04-05 @ 14:57:43
URL: http://t0tta.blogg.se/
Postat av: joel

Jag vet inte varför men jag kände ingen överväldigande förvåning när du sa att du vid lyckad helg skulle utnämna dig själv till bäst ;D

och snuskig som jag är undrar jag ju givetvis exakt vad för sötsaker det handlar om ;D hehehe

(den var ju inte alls uppenbar att jag skulle nappa på)

Anta utmaningen på min blogg nu förresten.. goder natt

2008-04-05 @ 15:12:51
URL: http://joelsunderbara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback