Utmanad.

T0tta har utmanat mej. Wiihoo.

Tre namn du går under:
Elin, Elin och Elin
..inte en enda kallar mej nåt..

Tre saker som skrämmer dej:
Fåglar, grodor och flygplan

Tre saker du har på dej:
Linne, T-shirt å Adidaströja.
..jag borde svettas ihjäl..

Tre sanningar:
Jag har aldrig ätit kroppkakor. Dä hörs på namnet hur äcklit dä ä.
Lårkaka-kroppkaka.
Jag hatar å kolla på film
Jag har spelat pingis i 10 år, dä ni.

Tre saker jag verkligen vill ha:
Ett hus i Brasilien, en lägenhet i Spanien å Norgelönen.

Tre personer jag utmanar:
Emma, Sofia, Mickan

Publiken säger
Postat av: Anonym

Jaa, faan va bra... Hehe, tvätta sounds good ju... Annars kanske de bara behöver en som hopar in då och då i värsta fall... Vore skitbra om du kunde fixa numret =)

Postat av: t0tta

Hahaha.. Nä, kroppkakor är ingen höjdare.. Undrar varför det heter kropp-kakor förresten? Får ta och kolla upp det en dag *S*

2008-04-07 @ 13:01:12
URL: http://t0tta.blogg.se
Postat av: joel

hatar att kolla på film... intressant intressant... då kanske du inte passar så bra ihop med josh ändå ;D

han gör inte så mycket annat ;P

eller exakt vad hade du tänkt göra i soffan *nyfiken*

2008-04-07 @ 13:10:47
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: Mickan

Ojdå! Okaj, utmaningen är antagen. Snart kommer det;)

2008-04-07 @ 16:01:10
URL: http://miickan.blogg.se
Postat av: inte en enda (malon)

För mig är du både Elin, Elon och Eileen.
Men jag kanske inte räknas.

2008-04-07 @ 18:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback