Va har jag gjort?!

Ibland undrar jag varför jag ska va sådär spontan.
Jag satt där på den så kallade läktarn idag å tittade på alla svettiga girls som tragglade mä sina hästar. Jag smackade lite lätt å jag hade sån lust å skrika "men siiitt på rääätt sittbeeeeen" åt endel eller "kooorta tyyyyglarna". Men då hade jag ju bara vatt extremstörig, så jag höll käft.

Jamen, i alla fall. Efter lektionen va slut va jag ju hur sugen som helst å helt spontant frågade jag om dä fanns plats. Eller, Kristin frågade. Å dä fanns dä ju.

Så, nästa onsdag såhär dags kommer min kropp va helt mördbultad, min häst kommer va helt slut å jag kommer ha världens adrenalinkick. Dä blir grejjer dä.

Dä förvånar mej inte ett skit om jag anmäler mej te tävligen på lördan mä.
Där får faktiskt gränsen för spontaniet gå!

..jag har till å mä ringt pappa å frågat om transporten ä okej..
..dä här ä på riktigt alltså..
EgoElin rider igen!

Publiken säger
Postat av: t0tta

Ah... Här var den nog bara ett litet brustet blodkärl, för det slutade fort igen.

Men du.. Man lär sig leva med att vara så spontan.. Och när man ser bakåt, så upptäcker man att de absolut roligaste sakerna man gjort i sitt liv, är något man har gjort av ett ryck.

Postat av: jenny

jag kanske ska åka ner o tävla hos er, här är det ju så jävla många som vill tävla så man blir bortlottad, jävla piss är det..

2008-04-09 @ 21:17:02
URL: http://www.pappasflicka.blogspot.com
Postat av: Lexie

svar: ja vi får se hur hennes läker, tror att den kommer stötas bort :p

2008-04-09 @ 21:40:26
URL: http://musicofc.blogg.se
Postat av: Sofia

Roligt roligt! Och jag vet, så där är jag också. Därför skulle jag aldrig kunna bli ridlärare för jag skulle tvinga av folk som inte kan rida, och hur ska de lära sig då kan man tänka sig?

2008-04-10 @ 08:10:18
URL: http://metrobloggen.se/soffipoff

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback