Va säger man?

Herregud va dä ä spännande. Men såklart va jag ju livrädd när jag skulle hem. Kändes som jag skulle bli jagad å allt möjligt. Men jag klarade mej. Peeew.

Jessica säger:

okej, det får du men kom inte hem för sent bara..
se dej om i kurvorna, så ingen är ätter dä

Småländskan igen. Å jag tog bilen. Jag vågade inte gå. Fegpropp.


image821
Skulle kunna va dä snyggast jag sett, om inte han bodde 2 mil härifrån.
Såklart.

Nu måste jag sova så kanske jag ä frisk imorrn. Vem vet.

Gonatt♥


Publiken säger
Postat av: Joel

hehe...

jag undrar mest.. varför har du mig på bild i det här inlägget? har du fått tillåtelse?

Postat av: t0tta

Hahaha, jo, några 1000-tal bloggar finns det ju.. Natt natt =)

2008-04-15 @ 01:14:34
URL: http://t0tta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback