En Bamsetidning skulle sitta fint.

Jag har tydligen en prenumerant. T0tta heter ho. Jag fattar ingenting men jag låter henne prenumerara på min blogg, dä känns stort å får mej å tänka på när jag prenumerarade på Bamsetidningar. Jag gillar sånna fortfarande. Dä va mitt bästa på dagis när dom kom hem. Då satt jag där på morronkvisten
innan barnen kom å läste.

Jag har precis kört in Mr.Lillebror å Krille till Harrys nu. Dom har blivit så..vuxna. Förr låg dom inne på Figges rum å fnittrade å spelade Super Mario. Nu dricker dom öl å går på Harrys. Herregud. Å jobbar, vafan, dom ska gå i skolan å nästan nyss ha lärt sej läsa. Jag får ångest.

Nu ä dä läggdax för Fröken Kennmark.

Kanske kanske kanske att jag ska vakna vid 4 se på OS.




Publiken säger
Postat av: t0tta

Aaaaallra längst ner på sidan, finns en liiiten, liiiten text, där det står "Ikoner & Knappar".. Klicka där.. Sen står där hur du ska göra.

Postat av: t0tta

Grattis till din andra... Mig tog det månader, innan jag fick min andra..

2008-08-22 @ 22:47:13
URL: http://t0tta.blogg.se/
Postat av: Frippe

Jag antar att du tagit bilden till bananposten på ditt jobb. det som slår mig är att den täcker in en massa språk men dock inte svenska. Det är ju lite intressant, för även om ni pratar lite konstigt där nere så tycker jag att det liknar svenska och då borde väl det också få vara med på skylten.

2008-08-23 @ 00:25:10
Postat av: Sofia

Ja, det får en bara att inse hur gammal man själv blivit. Min ena har flyttat till Örebro för att gå gymnasiet där, det går för fort!

2008-08-23 @ 15:13:44
URL: http://brilliantdisguise.blogg.se/
Postat av: Kotteby

Den där T0tta kan man lita på!

2008-08-24 @ 09:13:06
URL: http://www.kotteby.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback