GubbStrutts.

Idag på jobbet fick jag å Jenny dricks av en 94årig gubbe. I efterhand fick vi veta att han ä helt jättekänd å sitter inne mä 134 miljoner spänn. Vi fick 50. Hade han inte vatt så gullig hade jag tyckte han va en snål jävel, men nu va han ju söt å han hade tappat sin ring. Å han tyckte vi va söta, dä va därför han gav oss pengar påstod han. Å för att våra leende spred sån glädje. Vi kan le på jobbet.

Idag har hag städat klart här hemma
. Så nu luktar dä Ajax å dä ä kul å komma hem igen. Nästan så jag vill ta en sväng ner i tvättstugan bara för å få komma in igen.

Jag har hunnit mä lite kvalitetstid mä min syster mä.
Emma alltså.
Hennes hund ä lite psycho, han satt å stirrade på mej så länge att jag te slut räckte ut tungan åt han..då flög han nästan på mej. Han gillar faktiskt mej, men jag gillar inte hans närgångenhet, å jag gillar inte hans tunga. Annars ä han söt.

Längsta inlägget på länge. Nu får dä va nog.


..här skulle dä lixom va en bild..

Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback