Lööövely Jessica.

Förresten. På lördag ä dä marknad här i Hultsfred. Å då ska jag träffa Jejja å bäääsen. Jag har redan förvarnat henne att jag kommer kräva å få dra barnvagnen. Jag har ju snackat mä den där lilla Rasmus genom magen en hel del, på festivalen t.ex. Då jag egentligen inte va vid mina sinnesfulla bruk.

På lördag alltså. Jejja in town!

♥♥♥

Publiken säger
Postat av: Lotta

Jag har en plattång, får väl börja använda den !!

Men blir inte håret väldigt slitet då ?

Så gosigt med en liten bebis =) Jag kommer ju ihåg dig o Jessica från när jag hade praktik i klass 2 på S-dalens skola. Vad gammal jag känner mig helt plötsligt =/ Men det finns ju de som är äldre som tur e', får trösta mig med det =)

Ha de så gott !!

Postat av: Sofia

Ja det var vi! Hmm, det där var ju svårt, låtvalet.. Men det fixar vi utan problem. Måste bara öva upp sångkondisen först, herregud vad jobbigt det var efter ett tag...

2008-08-27 @ 09:26:13
URL: http://brilliantdisguise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback