Min mami kräver uppdatering.

Igår då. Ja, va hände då. Dä mesta kan man säga. Dä plingade på våran dörr, å in stormade 5 pöjjkar.Vi mobbade dom mest för deras fula dialekt å att dom va 87er. Dom åt upp mina romerska bågar oxå. Idioter.
Vi sa bara "vi kommer seeeen". Dä ä våran standardfras.
Dom tyckte dä såg för jävligt ut här i lägenheten, vi kan väl inte rå för att man måste klättra i sängen för å komma ut på ballen, vi har bara råkat sprida ut oss.

Tanja ä min superhjälte. Vissa verkar tro att eftersom jag ä så liiiten så kan dom bara ställa sej å trycka bort mej, men nähä minsann..dadadadaaadadaaaa kommer Tanja å blir jättearg mä en arm rakt fram å en mantel fladdrande. Ungefär.  Perfekt. Jag å Gadden å Tanja har numer en liten connection. Vi är lite småkär i han nu. "hej igen" aah!

Dä ä inte lika lätt å gå in gratis här som hemma. Snålapor.

Kvällens kommentar:
"Kom inte hit, vi gillar inte brats"
Han vände. Jag ä så elak.

Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback