Scary.

Jag har 2 prenumeranter nu. Här går dä undan. Jisses.

Dä har snart gått för långt, min syrra festar idag. Dä gör inte jag å dä har jag inte gjort på år å dar, 2 veckor ungefär. Dä känns i hjärtat. Men faktum är att jag inte ens vill.
Dä skrämmer mej.


Publiken säger
Postat av: Lotta

= "dags att prata pension" kanske =)



Du laddar väl inför spanienresan ?

Ha de gott !!

Postat av: t0tta

Awwww.. Är det nån tröst att jag är stolt över dig? =)



Jo, insidan räknas, men jag måste erkänna att jag fnissade när jag plockade fram tårtan... Det är alltid kul att kunna säga.. "Var så god och ta.... På egen risk" Hehehehe.. Bild på mästerverket finns i bloggen nu =)

2008-08-24 @ 00:27:26
URL: http://t0tta.blogg.se/
Postat av: Annelie T

I am heeeeeeere! Tillbaka från semestern äntligen! Såg i kommentarerna att du saknade mig lite ;) Men nu behöver du itne oroa dig för nu är jag tillbaka. Det är bara jag som måste oroa mig för jag har hur mycket som helst som jag har missat i alla bloggar jag läser. Nu kan jag ju börja ta itu med din i alla fall ;)

2008-08-24 @ 12:51:25
URL: http://anneliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback