Sprider kläder världen över.

Jag har kläder precis överallt. När jag skulle SälenSäsonga gav jag allt jag inte skulle ha mä mej te Emma, hon skulle "ta hand om dä" sa jag. Hon har lixom lagt beslag på allt hon inte vill ge tebax, å jag kommer knappt ihåg att dä existerar ens. Jag kommer på dä när jag ser henne ha på sej dä.
..å nu börjar hon ge bort dä oxå..tydligen..

Emma säger:

nu har jag rensat min garderob

Emma säger:

har en kasse som är ditt sen sälensäsongen

Emma säger:

och så har jag en hög som jag ska frfåga om jag får ha kvar ett tag till.

Eliin säger:
va ä dä i sälenkassen då?

Emma säger:

den där gröna tröjan du vet som jag tog härom dan..

den har jag lagt i högen till louisa och jenny för den var för kort märkte jag..
 vill du ha den tror du?

Eliin säger
nej då än väl för kort för mej mä

Emma säger:

i sälenkassen är det lite av varje..
blan annat alla byxor som jag lånade när jag var fet..
dom är förstora nu.


Publiken säger
Postat av: jenny

haha snällt..

2008-08-12 @ 20:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback