Svenska Fotbollsförbundet.

Imorrn börjar jag jobba 5,30. Jag måste va jättepigg då, jag ska mingla bland gästerna när dom vaknar å ska käka frukost. T,ex Svenska Fotbollsförbundet-gubbarna. Dom glider omkring i träningskläder fulla mä reklam å papper under armen.
Säkert skitviktiga papper.
Tur för mej att jag kan va trevlig när jag måste!

Alltså tänker jag gå å lägga mej prick nu!
..mitt osociala liv har börjat..

Förresten har jag träffat Linnea idag. Min kombo i Norge.
Dä va löövely, å typ ett år sen sist


Min systers favorit..även kallad min katt-Linus.
..dom hatar varann..

Publiken säger
Postat av: Rebecca

HAHAHA!

Katten ser typ ut som om han har ätit ett paket jäst och lixom ligger utslagen på stekpannan som en pannkaka.



.... På ett bra sätt, självklart.

Postat av: n i k l a s

Vart jobbar du??

2008-08-16 @ 19:37:15
URL: http://niklasbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback