Vi jobbar röven av oss.

Japp. Dom kommande två veckorna kommer jag va en arbetsnarkoman utan dess like. Jenny å jag kommer jobba rumpan av oss. Bokstavligt talat. Vi ska till å mä hoppa in på lediga dagar. Men så ä dä i våran bransch där stress ä ett faktum å sommarjobbarna slutar. Idag vet jag inte hur många gånger vi har frågat oss hur fan dom skulle klara sej utan oss.
Vi kom såklart fram till att dom inte skulle dä
Vi tänkte söka risktillägg för putsning av fönsters utsidor..dä ä fan läskit.

"kan vi inte ta en liten paus? vi kan väl sitta på sängen å äta godis?"

Hej hej jobb nonstop i 12-13 dagar. Å hej igen näsblod.

Eliin säger:
om 12 timmar ä vi på väg te jobbet igen

**JENNY** säger:

fy fan vad du e sjuk

Å dä där sa jag 17.05. Aah.


Publiken säger
Postat av: anders

jag ska inte säg nått.. för det behövs inte... men jag småler

2008-08-15 @ 00:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback