Wooohooo.

Jag känner tydligen some kind of konstnär!
 
Frääänt!

Dä ä förresten han jag har tänkt ska fixa NorgeJobb te mej.
Men, köra truck. Jag kan ju tydligen inte ens köra handtruck märkte jag på fisken.
Tanja däremot, hon ä en klippa. En händig kwinna dä.
Å ska jag dit, ska ju hon!

Publiken säger
Postat av: Rebecca

Grejjen är att jag har två val.

Antingen går jag natur och skiter i allt eller så går jag nåt jag tycker är kul och orkar med.

Tyvärr kommer "Naturämnena" naturligt hos mej. Men fan så tråkigt.



Det var..Likt.

Vilken är orginalbilden?

Postat av: Brandis!

Gör mig och övriga norrmän en tjänst. Sätt/ställ dig ALDRIG på en truck. SNÄLLA! Jag ber dig. Handtruck kan jag ta. Men inte någon annan historia!

2008-08-18 @ 17:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback