Adjöken fröken!

Vad, värt å nämnas, har hänt 2008?
Oj jisses amalia, vad har inte hänt?
Jag har nästan jobbat sönder mej mä Jenny, som oxå har gått å blivit en av mina bästa vänner. Inte illa pinkat. Jag har återfått mitt hurtigliv såhär på slutet, jag har haft en galen men tokrolig festival. jag har firat midsommar på öland, jag ha variit i Spanien, jag å tanja har varit i Lysekil å spanat brats mä bååtar, jag har flyttat tebax till Silverdalen, jag har festat mer än vanligt, jag har varit mer sjuk än vanligt.
Ett år är så långt. Jag orkar inte mer!

Vad ångrar du 2008?
Inget av dä jag har gjort, mer dä jag inte har gjort. Typ.

Har någon av dina vänner fått barn i år?
Ja, Linda har fått en Anton å Jejja har fått en Rasmus.

Har du gjort nåt olagligt 2008?
Njaaaa, skulle väl va kissat på offentlig plats.
Men dä gör ju aaalla!

Hur välkomnade du 2008?
Genom å kramas mä en massa skåningar i Helsingborg.

Hur säger du adjö till 2008?
"Ajööö tvåtusenåtta" så ungefär!

Årets bästa citat?
Äsch. jag säger så himla mycke kul hela tiden!

Årets skönaste?
En sandstrand i Spanien eller ett geggigt Hultsfred!

Årets bästa blogg?
HÄR

Publiken säger
Postat av: malon

hahahaha - sötis!

2008-12-31 @ 13:13:18
Postat av: Lotta

Gott nytt år på dig =)

Postat av: Kalle

haha humor ;)

du är knas!

2009-01-01 @ 18:40:55
URL: http://elviskalmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback