Det är så det är!

Gomorron!

Det ser ut att kunna bli en bra dag idag. Till och med så att solen skulle kunna titta fram tror jag. Jag ska åka på julklappsshopping med Emma och Gerry. Min sista julklapp ska inhandlas. Tyvärr är den till Gerry så jag vet inte riktigt hur jag ska lösa det där. Han får väl blunda, eller helst låta Emma och mej handla ifred.
Jag ska även peka på en klänning jag vill ha så kan dom köpa den till mej.
..undra om det kommer funka..

Är ni nöjda nu? Nu har jag skrivit ett helt inlägg helt utan dä, ä och mä!
Folk stör sej tydligen på det.
Jag däremot stör mig på folk som skriver:
de, e, me, dt, lr,
Däää äää samma skiiit!

Å särskrivningar får mej å se rött!

Publiken säger
Postat av: Fredde

Jag tar ett dä framför ett lr vilken dag som helst. Jag skulle dock sluta läsa här om du började särskriva.

2008-12-21 @ 13:37:45
Postat av: Sofia

kents samlingsbox och han kommer lämna emma för dig..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback