Jag är inte död!

Jag har varit datorlös ett tag, eller, bredbandslös. Dä är jag fortfarande oxå egentligen. Däremot alkisdatorn, han skulle aldrig svika mej. Never ever.

Jag snackade mä en kille på tre igår, där jag har mitt bredband.
Vi fixade så mina brev kommer rätt å sådär. Han va skittrevlig. Han tyckte Silverdalen lät som ett jättefint ställe. Ja, du skulle bara veta sa jag, å han skrattade lite.
Jepp, där fick jag en till kompis. Jag tänkte nästan bjuda hit han å fira nyår, men sen kände jag att njaaa, där kanske gränsen går i alla fall.

Jag jobbade igår oxå. Dä betyder två dagar i rad, nästan tre förutom i söndags. Dä känns i kroppen. Jag är inte van å röra mej på så mycke större yta än min lägenhet.
Alltså 66kvm, upphöjd tvåa.

Å vet ni va dä absolut värsta är?
JAG HAR ONT I HALSEN. IGEN!
Jag avslutade ju för helvete precis en pencillinkur!

Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback