JuldagsPartajj!

Jag laddar för party. Egentligen har jag skitmycke å göra innan klockan tre. Då kommer dom första gästerna. Tur för mej att jag inte räknar dom som gäster.
Emma å Gerry är ju lixom mer min familj.

Jejja kommer oxå. Lövely lövely Jejja. Hon ska nog sova här till å mä.
Allt blir som på den gamla goda tiden.
Vi kommer köra ett party just like back in time!

Förmodligen ska vi till metropol. Vi har inte köpt biljett.
Vi kör på chans, kommer vi in så gör vi, annars tjatar vi sönder vakterna.

Okej. Nu måste jag ta tag i dä här.
Dä ryktas om att ALLA ska komma hit.
..hujedamej..

Publiken säger
Postat av: Sandra

Svar: Tack detsamma!

Hoppas du fått fina julklappar och får en toppen kväll ute!

Postat av: Ingeborg

Här har det blivit fint ser Jag. Snyggt jobbat. Hoppas du hade det kul igår!

2008-12-26 @ 15:08:41
URL: http://brutalchoklad.blogg.se/
Postat av: lisa

varför festar alla på juldagen? det är ju då man ska vara hemma och leka med sina julklappar

2008-12-26 @ 22:39:47
URL: http://carl-astrid.blogspot.com
Postat av: DespinaAngelica

dumma jag stressade upp mej som attan för att jag inte hade förköp när alla andra hade så ja kuta hem och skerv ut en från ticnet och höll på att halka ihjäl på färden mellan husen på parkvägen! de va ju helt luugnt när vi kom, alltså i biljettväg. gessles nya skiva är inte så pjåkig men säg inget te han då blir han så skrytig. wii jag är med på listan =) godnatt säger tomtensom borde sova men som inte är de minsta trött!

2008-12-27 @ 01:11:12
URL: http://despinaangelica.blogg.se/
Postat av: jessica

tänk så gött vi hade det.. vi ihop å vi på varsitt håll mä för den delen.. f nån sovplats hos dej bidde det inte.. å inte ens hade du vatt där innan kanske, eller? en annan gång kommer jag å sover hos dej.. ha det gott å kul ikväll

puss på dej

2008-12-27 @ 17:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback