Nu jävlar blir dä party!

Idag har jag å Curly Körsten tjänat ihop värsta partykassan. 500 spänn. Vi har städat hos hennes mormor. Jag har strukit dukar för fullt. Ni kan kalla mej strykexpert. Dä gjorde mormorn. Å så har jag dammsugit å vi har dammat all jäkla småskit hon hade. Å så har vi fläskat i oss fläskpannkaka. Fyndigt dä där.

Mormorn hon fnissar mest, eller så gnäller hon. Hon är faktiskt skitrolig. I alla fall för mej som bara träffar henne lite då å då.

Inger: Men Elin..du som är så söt..varför har du ingen kille?
Jag: För att dom inte vill ha mej, dom jävlarna.
Inger: hihi..hör på den..hihihihi

Nästa vecka ska vi dit igen å städa. Tydligen.
Jävlar va vi är bra på å aktivera oss egentligen.

Publiken säger
Postat av: Linslusen

Tack! :) Övning ger färdighet ;) / Jeanette


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback