Oreda oreda!

Nu ska jag på möte. Två trappuppgångar bort.
Inget skvallermöte eller så, mer ett allasomvillåkamätillNorge-möte.

Jag har även hämtat en jävla massa säckar å kartonger hos pappa idag. Han vill inte ha "min bröte kvar" Jag tyckte faktiskt den stod skitbra där uppe.
Jag slängde tre par skor innan jag åkte därifrån. Ett par oanvända bland annat.
Resten tog jag hem å dä måste jag sortera nån dag.
 Sådär en 10-15 jackor å skit.
Har jag tur hittar jag pengar i dom. Woohoo!

Okej. Nu går jag då! Fan va jag har saker å göra alltså!

Publiken säger
Postat av: Sandra

Svar: hih tack så mkt.. det är väl så.

hoppas ni får ett bra möte! =)

Postat av: PerNilla

Mm det var länge sen =)



Det är bra här och hur är det med dig då?? Kram

2008-12-02 @ 19:44:34
URL: http://candygirl84.webblogg.se/
Postat av: Lotta

Blir det Norge nu ?

Nu funkar bloggen igen,yiihaaa =)

2008-12-02 @ 20:06:31
URL: http://lisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback