Skulle jag va odräglig lixom?

I min familj går ett rykte. Ett rykte som säger att jag ska va som ett monster dagen efter jag har varit ute. Ingen vill helst umgås mä mej då.
 Taskit tycker jag. Å mammor tjatar faktiskt!

Eliin säger:
vilken andre?
Marie säger:

det vet du mycket väl

Eliin säger:
nej dä vet jag inte!!

Marie säger:

det vet du nog

Eliin säger:
nej säger jag

låt mej va jag är trött

Marie säger:

okej lilla gumman

Eliin säger:
bra

Emma å jag snackade i telefon förut oxå. Å då sa hon minsann till sin lilla dotter att "vi kan inte åka till Elin idag..hon är bakfull å tjurig" dä va nog efter att jag råkade kalla en tant för jävla pmskärring, helt utan anledning.

Men herregud, jag är ju trött!
Apan höll mej ju igång!


Publiken säger
Postat av: Rose

Sv: men kul xD man blir ju glad men jag vill ju inte veta!!



plus att igår "råkade" mamma säga att jag skulle få ett staffli också... :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback