Thank You, Doctor!

Dä gick bra hos doktorn. Eller, bra kan jag kanske inte säga. Jag slog han på armen faktiskt..min lilla gangster. Men dä kan han ha när han försöker stoppa ner en äcklig grej i min hals. Å så skulle dom sticka i mitt finger oxå.. å kolla in i mina öron. Jag vet inte men dä verkade som hans favoritfras var "obehagligt, men inte farligt". Han sa dä minst 4 gånger. Jag ska käka medicin i tio dagar nu. Förbaskat alltså.

Här jag å mina nya bästa vänner. Kapslarna. Dom är fasligt stora.


Gerry skickade mess
"Varit hos läkaren? Döende?
Jag svarade:
"Japp, halsamputation!"
Han skrev:
"Ajdå..taskit läge.."
Jag skrev:
"Kunde ju varit värre..."

Publiken säger
Postat av: Emma Nilsson

Inte roligt! Usch! "Jag älskar mitt meningslösa liv..." Är de från Winnerbäck???? Krya på dig!

Postat av: Hm .

SJUKT irriterande att du skriver "ä" . "mä" "dä" Asså? Vad är meningen med det ?

2008-12-18 @ 18:53:40
Postat av: Anonym

Svar på kommentar:



Nej, det är så jävla jobbigt med killar. dom är svåra att förstå sig på :/

2008-12-18 @ 20:43:05
Postat av: Anonym

Hehe, men Äliiin då! Trodde att du hade ett bättre tålamod äm mig, men inte det alltså.

Ja, då måste jag ju nästan lägga ut en bild så du har något fint att skåda ;)

2008-12-18 @ 22:02:50
Postat av: DespinaAngelica

dom där känner jag igen. varje gång jag får dom undrar jag varför man bara får bamsetabletter när man har ont i halsen. bara för att göra döendet ännu mer plågsamt liksom. dumma doktor. dumma håkan. dumma gessle!

2008-12-19 @ 08:50:04
URL: http://despinaangelica.blogg.se/
Postat av: DespinaAngelica

där vi bor pratar vi så! Ä DÄ NÅT FEL MÄ DÄ???? :)

2008-12-19 @ 08:52:24
URL: http://despinaangelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback