Valentine Clementine!

Min högra stortå börjar protestera. Den skulle bara våga lägga av!
Vi har inte tid mä skador nu faktiskt. Mitt i ruschen.

Jag har käkat tacos idag. Hos Emma. Jag gillar å bli bjuden på mat.
Just nu käkar jag clementin. Jag har en hatkärlek till clementiner. Dom smakar lixom gott, men jag kan typ inte svälja dom. Å så hatar jag när dä är kärnor. Jag slängde just två klyftor bara för jag såg sånna i. Euw. När jag va liten fick jag alltid en bit papper å lägga dä jag inte kunde svälja på. Ganska ofräscht egentligen.
Å förut satte sej en jävla bit i halsen. Störande.
Jag måste bli av mä den här struman, omedelbart!

..jäklar..jag kan nästan skriva en novell om mej å clementiner..

Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback