Bara en massa barn.

En åttamånaders, två ettåringar, en tvååring å en treåring. Om jag hade trevligt? Ja ohja, å jag blev kladdig oxå. På köpet. Å fick lite ont i huvvet.
På min lediga dag lixom. Taskigt.
All min energi är borta. Dä är solens fel, solen som vägrar visa sej nu för tiden. Oxå taskit på min lediga dag. Mina ben är inte ett dugg pigga längre. Synd.

Snart helg. Dä blir grejjer dä. Jag är mäbjuden till Hulingen, hultans uteställe som jag inte tycker om nånstans egentligen. Men ibland kanske  man ska offra sej. Jag vet inte. Dä lär ju märkas.
Jag ska fly från lägenheten i helgen. Till pappas hus.
Jag måste ta hand om hundarna å katten å kanske även Mr.Lillebror.

Nu måste jag äta. Ciao på ett tag.


Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback