Breakfast at Elins.

En riktig brakfrulle bjöds hon på, den där Tanja.
Dä va varm oboy å dä va ägg å dä va bröd å ost å smör å hela kittet.
Å så pratade vi så mycke så vi va tvugna å dricka PM för å lösa upp halsen lite.

image592

Sen gick vi här å vankade fram å tillbaka "aah va ska vi gööra?"
Så vi stack till Vetlanda helt enkelt. Shoppingrunda.
Inne på nybyggda HM  klagade vi mest på tantsortimentet.
Sen åkte vi hem å käkade lite tunnbröd. Gött!

Nästa äventyr verkar kunna bli ♥Norge♥. På riktig jävla redis.
Om 3 veckor smiter vi om allt går enligt planerna!
Aaaaaaaaaaaaaah!
Håll varenda tumme ni har, please!

Publiken säger
Postat av: Ingeborg

Haha, ja det är verkligen inte lätt. Men när man väl kommit igång och märker hur bra man mår så blir det lättare. I alla fall med mig.

Annars är ju stor frukost med oboy ett mycket godare alternativ!

Postat av: Emma

Var ett tag sen jag kommenterade, skäms på mig! Åh, ÄLIN, jag vill också till Norge igen.
Läste precis det där om fileíngen du o Tanja gjort, lät ju inte så illa. Jag funderar också på´t :)

2008-02-08 @ 22:47:39
URL: http://boodin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback