EgoElin bloggar om Kent.

Min gode vän Malin va å såg Kent igår. I Linköping, tror jag. Å när hon kom tillbaka å in på msn hade hon tydligen gått in i nåt slags Kent-rus. Hon bönade å bad att jag skulle blogga lite om dom. "å henne å gerrys vägnar". Egentligen tycker jag ju inte om å va snäll mot Gerry så dä va ju ganska dumt å dra in honom. Tänk på dä till nästa gång Malin! Å sen är dä ju faktiskt såhär att jag inte gillar Kent så värst, å jag vet inte vidare mycke om dom heller.
Men..dä hade tydligen varit "riktigt riktigt bra!" igår i alla fall!
Själv brukar jag kalla allt som har mä Kent å göra för Kentskit. Men jag erkänner. Endel låtar kan jag, å endel tycker jag till å mä är bra.
Två prickar och ett o efter.

Hon tvingar mej även å lägga in en bild som hon tog igår,  
som en teaser för Gerry, Emma, Mogge å Jocke.
image610

Slut på Kentskiten!

Publiken säger
Postat av: jenny

sis sammanfattade med "så jävla underbart, så jävla mäktigt" haha. Jag har inte heller mkt till övers för Kent faktiskt, tror knappt jag hört en hel låt =P

2008-02-08 @ 16:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback