EgoElin goes groupie!

Jag har precis kollat på reprisen av Carolina Gynnings program. Hon ä så jävla cool. Snäppet coolare än mej. Men i alla fall, jag fick en ny idé. Jag ska överösa Dregen mä en massa kärleksbrev å sånt..å så ska jag hoppas på ett svar där dä står att han snart kommer på festival här i Hultsfred. Dä ä tydligen så man ska göra om man vill ligga mä kändisar. Å Dregen är ju min Mr.Rock♥
EgoElin goes groupie!

image641image642
Rosa groupiestyle för Tommy Lee
Blå groupiestyle för Dregen

Va tror ni?

Publiken säger
Postat av: Fröken minus

Ja, visst är det!? Fy fasen för dagar som idag..

Postat av: Louise

Hehe.. Mmm.. Men jag ÄR rosa.. :P
Rosa är bäst! :)

2008-02-24 @ 17:47:56
URL: http://rosaochfluff.blogg.se/
Postat av: Louise

Jag har också haft rosa hår! Cerise faktiskt.. Det lyste i uv ljus :)
Vart har du tatueringen?
Jag är rosa innifrån och ut! :)

2008-02-24 @ 18:09:44
URL: http://rosaochfluff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback