EgoElin talar ut om fula saker.

Jag kan inte rå för dä, men jag tycker att kjolar som sitter sådär högt verkligen är skitfula. Däremot har jag inget emot att folk har dä på sej. Jag tycker bara dä är fult. Å en sak till jag tycker är skitfult är sånna där väskor man bara håller i handen. Fulfult. Handväskor överhuvudtaget är fult. Fickor duger alldeles utmärkt..i alla fall för mej som aldrig har mä mej plånbok nånstans
Dä är oxå fult å ha ett linne utan axelband om man
inte har tuttar som håller dä uppe.
Ah, va jag har reflekterat alltså.



Jag vill utomlands å jobba i höst.
Men mina planer har ju alltid en förmåga å aldrig bli av. Tyvärr.
Fast snart kommer jag ju bli kändissyrra om
Emma ska fortsätta vinna å så.
Då kan dä ju va värt å va hemma. Hm.

Imorrn ska jag upp å jobba klockan 5.
Inte roligt nånstans!

Publiken säger
Postat av: jenny

haha byxor med hög midja är sannerigen skitfult, mode eller ej!

2008-02-03 @ 20:54:27
Postat av: mirjam

Haha, ja tub-toppar är ingen hit om man inte kan bära upp dom.
Ja har prövat några ggr, men alltid fått åka hem under för-partajet å byta klädsel föratt mina tits inte står ut som meloner. Myckelt uselt .

Postat av: Sofia

Hög midja är APSNYGGT! Och det där med tubtoppen håller jag med till max, så himla fult..

2008-02-04 @ 14:12:13
URL: http://metrobloggen.se/soffipoff

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback