Fredagsnöje, tack!

Jag har en fetish..den heter Majs.
Va räknar man majs till, dä kan väl inte va en grönsak?
I alla fall så är dä skitgott. Speciellt när man blandar runt den mä en massa ris å sen geggar massa Rhode Island över dä.
Dä är tidernas godaste skulle jag tippa på.

Nu ska jag ta min andra promenad för dagen, sen ska jag försöka hitta på ett fredagsnöje. Städa har jag redan gjort..dammsugit å moppat å hela kittet. Dä ä vårkänslornas fel. Jag vet inte va som tar åt mej.

Lite Lets Dance å en pepsi max kanske räcker ikväll.
Imorrn ska jag ju faktiskt på party!


Publiken säger
Postat av: Tobbe

Eliin
säger:
dä va väl en av dom få saker jag va bättre på på riktigt

Äntligen!!

2008-02-15 @ 17:57:16
Postat av: Sofia

Hehe jo kanske det.. Nä, det här känns fan läskigt =(

Postat av: Anders

Hej Eliiin! Se till att släpa dig till Lkpg nån dag dååå =) Jag väntar med bullar och saft

2008-02-15 @ 23:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback