Friday Im In Loove!

Fredag som sagt.
Emma ringde å väckte mej innan klockan 9. Fruktansvärt!
Men, hurtig som jag är började jag dagen mä en promenad till mormor.
Där blev dä nybakat bröd å lite nyponsoppa.
Å en liten liten kaka å lite lite budgetcola. Men dä säger jag inte te nån!

Jag har hunnit mä ett besök hos mamma oxå. Spanat in deras nya fondvägg som jag faktiskt valde. Jag är en riktig klippa när dä kommer till inredning alltså! Synd bara att jag aldrig har tid å råd å få mitt eget bo precis som jag vill ha dä. Men dä kommer! Dä är på gång.

Dä verkar som att en fågel tror den bor på min balkong. Om jag inte va så fruktansvärt rädd för fåglar hade jag minsann gått ut där å bett den dra. Men den stirrar på mej så jag inte ens vågar titta ut. Fan.

image609
Mormor å morfar på toppen av berget!


Publiken säger
Postat av: Firefightern

Din morfar ser redigt allert ut ändå, vad går han in på? 85 plus? :)

2008-02-09 @ 11:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback