Gubbhångel å Stavgång.

Jag tränade inte igår. Jag åt kakor istället.
Träning är så överskattat!

Sen kollade vi på värsta sjuka grejjen på 5an. Inte för alla pengar i världen skulle jag hångla mä en jäkla äcklig gubbstrutt som
 luktar svett å snus blandat mä parfym. Uääääk.
Sen låg vi där i varsen sänghalva å löste världsproblem. Å bråkade lite om vem av oss som skulle gå upp å stänga dörren.
Till slut tog Tanja sitt förnuft till fånga å gjorde dä.
Hon ramlade ur sängen oxå. Jävligt roligt faktiskt. Sådär mitt i natten lixom.

Å idag på morron gjorde vi nåt pinsamt. Vi gick en timma stavgång.
Vi tokskrattade ungefär 10 minuter innan vi ens kom iväg.
Sen skämdes vi nästan ihjäl.

Jaja. Snart ska jag klippa mej å färga håret. Sköntskönt.
Få ordning på min råttfärgade utväxt å sådär.


Publiken säger
Postat av: Cassandra

Kakor is the shit (;

Postat av: Emma

Goda kakor.. eller hur?! men det är rätt bra att träna lite med ju.. får börje skene snart ;)

2008-02-12 @ 20:59:11
URL: http://www.emmakennmark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback