Här ska brännas fett. Woohoo.

*~Grattis Lillebror På 19årsdagen~*

Jag har precis tryckt i mej ett x antal kakor å druckit fetcola.
Tur att vädret är fint å jag ska ut å gå.
I tidningen idag är dä ju såklart massa love. Men ingen har skickat in till mej.
Jag betyder ju så mycke för alla så jag förstår inte varför.

Men jag säger som mormor:
"Hur kan di vete att just di har hittet världens bäste, di har väl inte testet alle!"

 Word mormor, word!
Hon tycker oxå sånt där är tramsigt. Nu vet jag vart jag har fått dä ifrån.
Hon nämnde oxå om att dom tidigare borde varit skitkassa om dom nya är världens bästa.

Nu ska jag leta upp ett par vantar å sen ska jag ut å bränna bort
lite överflödigt fett.


Publiken säger
Postat av: Emma

Haha, aa nu vet du vart jag håller hus!
Aa, visst var hon ;)
Jaha, aa, förstår det. Typiskt småsyskon, haha.
Men du får nog något du med :)
Ha en bra Alla Hjärtans Dag!

Postat av: Sofia

Åhå, det kallar jag ett kap! Och rea är bra för ekonomin ja, sålänge man hålelr sig till antalet inköp.. (A)

2008-02-14 @ 14:31:05
URL: http://metrobloggen.se/soffipoff
Postat av: firefighter

hahah, jag har inte läst tidningen idag ens. Tror ingen skrivit något om mig för det. Jag tycker inte det är något att sukta över. Det är ju ett bevis på hur dumma dom är som inte stött på dig i livet. För då hade de satt ett annant namn i sitt inlägg. Glad alla hjärtans dag! :)

2008-02-14 @ 14:57:21
Postat av: mirjam

bränna lite fett minsann, va du ä duktig!
Jag har en inbjudan te dej i min blogg på tal om sånt ;) ta mä en vän mä vet ja.. :)

2008-02-14 @ 16:59:12
URL: http://abiggirldontcry.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback