Hold your horses tonight!

Förut idag tog jag mä mej little Hund-Alva å smet till stallet. Skulle kolla hur min finfina pärla hade dä å sådär tänkte jag.
 Men dä gick ju inte riktigt som jag hade tänkt:


First: Man kan inte gå in i den där hagen mä dom här skorna!
Dä borde jag har lärt mej vid dä här laget!
Second: En stycke skitig vinterpälsig pärla far far away!
Third: Stallets egna lilla minicharmtroll!

Men i alla fall såg alla friska å krya ut å jag tog en liten promenad istället.

Publiken säger
Postat av: jenny

haha ja det var verkligen ett charmtroll, gu så söt! Som en liten shettis i stallet bredvid där jag har dandi, den går lös jämt. Går liksom omkring och äter lite varstans. Ibland när den är ute på kvällarna har den reflexer på sig, skitgulligt!

2008-02-06 @ 21:23:17
Postat av: Eluään

SVAR: Jo, det blir ju oftast så att man är mer sugen på något man inte kan få ;) Och sen om man har godis så känner man att man måste äta ändå, även om man inte är sugen..:P

Postat av: Emsan

Ja, eller man har en anledning att svulla eftersom det är semmeldagen. Men jag menar, idag är det onsdag. Det måste ju vara en anlening att få svulla väl? och imorgon är det torsdag. Och sedan är det helg! YES! :)

Ja, jag tycker absolut du ska ge spinningen lite fler chanser. Instruktören kan ju bidra mycket också till om man gillar det eller ej. Och musiken!

Ha det super!

2008-02-06 @ 21:46:43
URL: http://www.emmaa86.blogg.se
Postat av: Sandra

Svar: förstår att de måste vara en upplevelse. det är sånna saker som verkligen blir ett minne för livet.!

Åhh så söta hästar!

2008-02-07 @ 09:07:17
URL: http://sandranilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback