Min lillebror är oxå smart.

Figge: Jag ska nog te Norge snart.
Jag: Jag vill oxå dä, men i höst.
Figge: När ä dä höst då? Snart? Eller..ä dä efter sommarn?

Jag har sagt dä förr å jag säger dä igen: Ibland undrar man ju.

Jag fick absolut inte skriva dä här i "min jävla blogg" egentligen. Han tycker inte dä ä så "jävla kul "när folk på stan kommer fram å säger "Men tjena öronvaxet", va hans argument. Va känslig han är.
 Smakar man på öronvax får man ju stå sitt kast.
Å jag tycker faktiskt dä är jättekul!

Nu tar jag bloggpaus ända till imorrn!

Publiken säger
Postat av: johanna

Hahaha, känner igen det där haha jag sa en kommentar till kusinen angående öronvax så kanske mig han menar hahah men kör på diggar hans knasiga tankar m.m

2008-02-22 @ 18:46:22
Postat av: Anonym

Nästa lördag ska jag på pumpa i alla fall. Det känns mer som the shit - och Harrys bara shit om jag ska redigt ärlig. Och det är jag, oftast.

Hoppas du har haft en nice fredagskväll. Och förresten, är det nåt jag vill läsa mer om i blogga är det fitt lovelife, typ sex å stuff. Vem du ligger med, å varför. Nån ångest MÅSTE det finnas. Skriv, please. Annars vet jag flera stycken som vill ligga och som definitivt kan framkalla ångest... he he he he he...

gonatt

Postat av: Anonym

å när jag skrev att jag ska på pumpen menar jag att jag tycker du också ska dit och ha askul med mig DS

2008-02-23 @ 01:44:58
URL: http://igobananas.blogg.se
Postat av: Sofia

Haha rightwriter.. ;) Men då blir det ju ologiskt att sätta den på höger sida om du är höger? Varför krångla till det? =P

2008-02-23 @ 07:36:36
URL: http://metrobloggen.se/soffipoff

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback