MissTjurhuvve just arrived.

Ibland skapar min ironi problem. Har jag märkt.
Förstår man inte den, förstår man inte mej.

Å så är dä faktiskt såhär. Att hur mycke man än kan hata sej själv å skratta åt dä så är dä inte varje dag som är lika rolig. Å då kan man inte tycka dä ä roligt när andra klagar på en heller.
Å framför allt inte sånna här jävla pms-dagar när tårarna trycker i ögonen hela dan utan en enda andledning.
Jag hatar å av kwinna å väntar på
Mijas mirakelpiller!

Nu ska Miss.Tjurhuvve gå å lägga sej så hon orkar upp imorrn.

image633

Gonatt!

Publiken säger
Postat av: josiee

TACK:) hahah ja varför inte?var kul att prova en lite annorlunda frisyr iaf! sov gott!

Postat av: mirjam

Å tack! Eftersom du blir min första kund får du givetvis rabatt ;)

2008-02-19 @ 22:39:57
URL: http://abiggirldontcry.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback