Pinsamt faktiskt.

Singing Bee är rätt pinsamt å se på. Men eftersom dom inte behagar skämmas så gör jag dä åt dom. Dä tar jag på mej. Nån måste ju göra dä. Dä värsta är när sånna som verkligen inte kan sjunga, tror att dom kan å försöker sjunga som värsta Carola eller nåt. Aaah! Å när dom försöker showa. Aaah, igen.

Men! Dä värsta av allt: Dom vet inte hur Håkan Hellströms
Känn Ingen Sorg För Mej Göteborg  börjar!
Ge mej arseniiik...hur svårt ska dä va?
Den låten kan lätt som en plätt få mej å gråta alltså.
Den är så..jag vet inte.

Jaja. Just nu är dä så varmt här i huset att jag överväger å öppna ett fönster. När jag väl eldar, eldar jag som en tok så dä knappt går å va i köket. Herregud.
Jag skriker lite igen.
Aaaaaah!

Publiken säger
Postat av: Sofia

Ja, första meningen ger tårar i ögonen måste jag erkänna. Även om han i övrigt är en hög av s*** ;P

Postat av: Sandra

Svar. jaa precis, den kanske inte passar där, men å andra sidan är det ju inte så att man kan peka på en speciell låt och säga att det r melodifestivalen låt längre...det kan ju vara vilken låt som helst nu för tiden..

Håller med dig om singing bee... man skäms för dem!!

2008-02-24 @ 20:59:51
URL: http://sandranilsson.blogg.se
Postat av: Mickan

Var på ett nytt pass idag på Friskis. Nytt pass=nya låtar. Gissa hur glad jag blev när Håkans fulaste flickan i världen dyker upp som stretchlåt!!! Me love Håkan

2008-02-24 @ 21:15:08
URL: http://miickan.blogg.se
Postat av: pop-mört

Tack för erbjudandet

2008-02-24 @ 21:35:50
Postat av: Emsan

Jag har absolut siktat in mig på vår nu. Om temperaturen sjunker under sju grader..kommer jag troligtvis frysa ihjäl!

2008-02-24 @ 21:39:17
URL: http://www.emmaa86.blogg.se
Postat av: Elin

låter som en bra idé de där med att skaffa en epilator.. hatar att man ska behöva raka benen så ofta o dessutom skära sig då o då:P

2008-02-24 @ 22:05:29
URL: http://seabiscuit.blogg.se
Postat av: Singing brandis

Du ska inte kolla på sådana där program har vi kommit fram till, det väcker bara din hemska sida och det har vi ingen nytta av. Skärpning, sen så kan ja tipsa om ett par sköna hyvlar ja köpte på dollarstore här i kramfors. 30 kr för 5 hyvlar. klockrent. Som en dröm fast våtare. Klockrena. billiga! Man skär sig inte ;)

2008-02-25 @ 09:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback