Planerad bortamatch.

Japp. Ikväll ska inte fröken Kennmark sova hemma minsann.
Jag ska sova på en gata i Vimmerby. Dä ni!
Om inte hem-suget tar kommandot vill säga.

Therese å jag diskuterade häromdagen hur jobbigt dä är å inte vakna där man borde. Men vi har lite olika tankar. Hennes första tanke på morron va: Åå jag vill ha min tandborste. Min första tanke va alltid: Hur fan ska jag komma hem? eller möjligtvist. Jag måste hem!! Observera ordet VA. Alltså dä här va ju såklart förr i tiden när man va ung å vild. Nu är man ju lite mer gammelmodig å väntar troget på att den rätta ska..komma hem!

image585image586
Här bjuder jag på en bild på mina forntida
älskade rosa slingor

När vi ändå pratar dåtid lixom.

Hej då på er. Nu hörs inte vi förräns imorrn!
Puss!

Publiken säger
Postat av: Ingeborg

Haha, såklart den är rosa! Astufft hår jue! Blir ju avundsjuk!

Klart man måste bli ompysslad när man är sjuk! Vad ska man annars göra?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback