Räddharen Jag!

Jag tvingade mej runt Lönneberga mä Hund-Alva förut. Dä va mörkt. Men, jag va inte rädd alls..jag gick där å trallade på lite Winnerbäck å kollade upp i skogen å sa tjingeling älgarna, ungefär. Skittuff. Men! Sen svek batteriet mej..å helt plötsligt hörde jag ju allting. Då va jag verkligen inte tuff längre. Då gick jag så jag trodde benen skulle gå av å kollade absolut inte upp i skogen.
Jag va bara..rädd.
Från å mä nu ska jag alltid ha ett extra batteri i fickan!

Imorrn kan man inte va dreggig på jobbet, för imorrn kommer konferensgäster. Då måste man va serviceinriktad å trevlig å sånt där. Nu är dä slut på trams mä snickarna. Nu måste vi va lite seriösa.
Usch då!

När man ringer min mamma kan dä gå såhär:
Jag ringer, hon svarar.
Mamma:....va gör du??..vart är du?..eller..hallå! menar jag!
Jag: Alltså, va håller du på mä?
Mamma: Hahaha, jag vet inte!


Publiken säger
Postat av: Tobias

svar: hah anej bygglov är nog inte för mig =P

Postat av: Fröken minus

jag vet :p men man får se det som att ett minus alltid är ett plus.. eller hur!? kram

2008-02-26 @ 21:36:15
URL: http://minus18.blogg.se
Postat av: Emsan

Det håller jag med om!Vi som inte får lov är värda sjukt mycket mer än alla andra som får vila en heeel vecka! :)
Ha det greatans!

2008-02-27 @ 09:45:46
URL: http://www.emmaa86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback