Skitordspråk alltså.

Dä finns tydligen ett ordspråk som lyder like this:
"Eget beröm luktar illa"
Dä gör dä inte alls, säger Elin å slår näven i bordet.

Saker som stör mej:
♥Par som har gemensam mejl å msn.
♥Att jag glömde handla dä som va meningen förut.
♥Folk som kallar sej själv man. T.ex sen skulle man ju laga mat. Jag, heter dä.
♥Ialf. Iaf, skriver man.
♥Att jag har glömt massa saker i min lägenhet som jag behöver.
♥Att jag måste åka nu igen.

Ciaaaao



Publiken säger
Postat av: egoina

jag har..

2008-02-22 @ 14:59:24
Postat av: Bananblogg

Stör mig på exakt samma saker, till och med att jag glömde handla a lot of shit förut. Skrämmande. Jag stör mig skiiitmycket på folk som kallar sig "man" också, och såna som kallar sig "lilla mig" typ "du kan ju fika med lilla mig?". As-störigt. Men du btw, jag tycker vi ska gå på Harrys ihop nån gång. Jag nästan begär det.
Om du tycker annorlunda så skiter jag helt enkelt i det. Basta!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback