Snart miljonär!

Kusin-Therese å jag sitter å smider planer.
Vi har kommit på en skitbra grej.
Vi ska föda upp nakenkatter å sälja dom skitdyrt.
En jäkla bra affärsidé!
sen om jag ska våga ta i dom där katterna är en annan sak

Alltså har vi bestämt att mormors sommarpresent till oss i år ska bli varsen nakenkatt. En kille å en tjej å sen ska dom producera bäbisar. Mormor vet inget än. Dä kommer som ett brev på posten.
Å Emma, vi har tänkt du ska få en bordercollie eller nåt. Va tycks?

image660
Sorry Katt-Linus. Våran storhetstid är över.
Du är för hårig!

Publiken säger
Postat av: Emsan

Jaa jag skulle också vilja ha bäbis, men bara ibland. Jag skulle kunna låna någon när den är lugn och så för att lämna tillbaka den när den blir lite gnällig!
Men när jag är klar med utbildning och har skaffat mig ett liv, då vill jag gärna ha en på heltid!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback